MRP II ?

Staněk Daniel dan at manwe.mius.cz
Thu Apr 23 11:53:26 CEST 1998

Zdravim,

BTW: na te strance se celkem jasne uvadi, ze do seznamu jsou pridani
pouze ti, kteri s tim souhlasi a kteri se tam sami pridaji...

	[Staněk Daniel]
	Me napr. chodi denne minimalne dva spammy a jen vyjimecne ze
stejne domeny
	nebo adresy. Kdybych pokazde posilal mail prislusnemu
postmasterovi,
	nedelal bych nic jineho. Navic vetsina z spammu ma dnes velmi
slusne
	podvrhnute hlavicky, takze vypatrani skutecneho odesilatele
(vetsinou
	dialup) je casove dost narocne...

> Ja to delam tak, ze dotycnou domenu napisu do /etc/mail/deny . Jeste
> se mi
> nestalo, ze by mi prisla reklama z te domeny podruhe, skoro bych rekl,
> ze
> z dotycne domeny uz mi neprijde vubec nic :-) (nac ztracet cas
> stiznostmi)

	[Staněk Daniel]
	Jak jsem rekl, obcas nema smysl cas plytvat casem... Malokdy
prijde spam
	ze stejne domeny ...

	[Staněk Daniel]
	preji prijemny zbytek dne