MRP II ?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik at inet.cz
Thu Apr 23 14:53:36 CEST 1998

   Datum: Thu, 23 Apr 1998 08:46:37 +0100
   Odesilatel: Karel Slavicek <karel at ics.muni.cz>

Prijemny den,

   > Kdyz mi nekdo posila nevyzadanou reklamu, tak zrejme necetl rfc1855. Proto
   > takovemu psavci poskytnu moznost se vzdelavat a prislusne RFC mu posilam jako
   > reply na reklamni mail. Pokud se reply vrati jako nedorucitelne, pouziju
   > Bounce na adresu postmaster at prislusna domena. (Je-li posta nedorucitelna,
   > je zrejme neco spatne v konfiguraci a je treba o tom informovat prislusneho
   > postmastera. Tradicne to delam tak, ze poslu vsechny dostupne informace, tj.
   > preposlu vsechno, co mi prislo :-) ).

postup je to sice zajimavy, ale ja osobne bych navrhoval vypustit
prvni krok, tedy poslani prislusneho RFC jako Reply. Pokud je
odesilatel spamu dostatecne deb**ni - viz jiny muj mail - tak to muze
opet dojit vsem, kteri dostali puvodni mail a to je nekdy jeste horsi,
predstavte si, ze by to nekdo resil tak, ze jako attachment takoveho
reply posle swap partition a podobni uzivatele site Internet by se
jiste nasli.

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik at inet.cz