IDOS a veci souvisejici

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Mon Aug 24 10:52:43 CEST 1998

> Myslim, ze je nejvyssi cas prehodnotit pristup k pouzitemu reseni,
> rozloucit se s necim, co je sice snadno a lehce po ruce, ale vede
> k chybnym vysledkum, a prepsat to nejak lepe. Porad jeste plati muj
> navrh, ze tady (nebo v jine skupine) muzeme diskutovat o tom, jak to
> udelat co nejlepe.

Ja myslim, ze neochota k necemu takovemu uz byla panem Cernym dostatecne
zretelne deklarovana. Takze mi pripada, ze cela ta debata cim dal vice
ztraci smysl.

Presto si neodpustim revolucni poznamku. Mne onehdy napadlo, ze by
pravdepodobne on-line hledani ani nemuselo byt nutne. Pocitam, ze rozsah
zeleznicni site a pocet vlaku bude takovy, ze by se to dalo pri vhodne
datove reprezentaci vsechno predpocitat predem a pri on-line "hledani"
pak uz jen sahnout do odpovidajiciho souboru, vybrat z nej prislusnou
informaci a zformatovat do podoby WWW stranky.

Preji vsem pekny den

!!! The phone and fax number has been changed !!!
 Pavel Satrapa                    Technical University of Liberec
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Information Technology
 Phone:  +420-48-535-2374         Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +420-48-535-2229         Czech Republic