IDOS a veci souvisejici

Vladislav Cerny black at datis.cdrail.cz
Mon Aug 24 13:06:39 CEST 1998

Pavel Satrapa <PAVEL.SATRAPA at vslib.cz> píše v èlánku
<199808240754.JAA13066 at ns.felk.cvut.cz>…
> Presto si neodpustim revolucni poznamku. Mne onehdy
napadlo, ze by
> pravdepodobne on-line hledani ani nemuselo byt nutne.
Pocitam, ze rozsah
> zeleznicni site a pocet vlaku bude takovy, ze by se to
dalo pri vhodne
> datove reprezentaci vsechno predpocitat predem a pri
on-line "hledani"
> pak uz jen sahnout do odpovidajiciho souboru, vybrat z
nej prislusnou
> informaci a zformatovat do podoby WWW stranky.

Skutecne revolucni myslenka.
Jak jste si jiste tlacitkem Platnost dat overil,
nyni zahrnuje IDOS 7726 stanic a 18603 vlaku.
Jiste se tady najde nejaky odbornik pres kombinatoriku,
aby Vam dostatecne zduvodnil, ze pri zahrnuti i ostatnich
parametru spojeni (datum, cas, prestupy, typy vlaku, apod.)
se dojde k tak astronomickemu poctu predpocitanych souboru,
ktere i pri minimalni velikosti rekneme 4 KB na jeden
daji takovy objem, ze Vase myslenka je nerealizovatelna.

Vladislav Cerny