IDOS a veci souvisejici

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Tue Aug 25 14:50:03 CEST 1998

Off-topic:

Michal Krsek napsal:
>Jakakoliv diskuse v tomto listu je ciste akademicka.

Rozhodne bych se akademicnosti diskuse nebranil.
Kdykoli se tato debata od akademicnosti uchylila,
bylo to smerem k boxerskemu ringu. :-(

Michal Krsek napsal:
>Myslim, ze problem je zcela jasny uz od zacatku. Pan Cerny nehodla na metode
>zpracovani toho systemu nic podstatneho menit a z vecneho hlediska je zcela
>jedno, jake k tomu ma duvody.

Myslim, ze i z akademicke diskuse muze vzejit spousta dobrych
podnetu a to, jestli je nekdo z jakychkoli duvodu nevyuzije
je vec mimo ni.

Ostatne myslim, ze prave tento problem uz jsme bez pozitivniho vysledku
dukladne probrali a nezda se mi nejstastnejsi se k tomu vracet.

Pripadne dalsi reakce na tema postoje a duvodu pana Cerneho prosim v soukrome
poste.

Dekuji

Martin Postulka