IDOS a veci souvisejici

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Tue Aug 25 15:40:16 CEST 1998

On Tue, 25 Aug 1998, Michal Krsek wrote:

> Hloupy a komercnosti zavadejici dotaz. Kolik PCcek lze zakoupit za cenu 60
> GB datoveho pole ?

60 GB diskove kapacity je klidne mozno mit v PCcku, at uz jako
7 * 9 GB nebo 3 * 20 GB. Linux umi velmi slusne SW RAID (casto
rychlejsi nez HW), takze staci "obycejne" (= ne RAID) SCSI radice.

Asi uz to neni prilis k podstate veci, ale chtel jsem rict, ze to dnes
rozhodne neni nerealne.  (A otazku "kolik PC lze zakoupit" jsem v teto
souvislosti uplne nepochopil.)

Zdravi
        Bohumil Chalupa