IDOS a veci souvisejici

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Tue Aug 25 17:47:06 CEST 1998

> zakoupit za cenu 60
>
> 60 GB diskove kapacity je klidne mozno mit v PCcku, at uz jako
> 7 * 9 GB nebo 3 * 20 GB. Linux umi velmi slusne SW RAID (casto
> rychlejsi nez HW), takze staci "obycejne" (= ne RAID) SCSI radice.
>
> Asi uz to neni prilis k podstate veci, ale chtel jsem rict, ze to dnes
> rozhodne neni nerealne.  (A otazku "kolik PC lze zakoupit" jsem v teto
> souvislosti uplne nepochopil.)

Pavel Satrapa chtel IMHO resit problem vykonu urcitym predpocitanim
vysledku.
Domnivam se, ze na tento konkretni ukol neni jim zvolena metoda vhodna. Coz
jsem se snazil komercne dokazat.
Kdyz budu uvazovat nejake rozumne, tak cena za 7*9 GB disk je zhruba 7 *
20.000. To znamena, ze za to poridite WWW farmu zvici ctyrech rozumne
dimenzovanych PCcek, ktera je na cesky Internet mozna az prilis velka
(nejvytizenejsi servery Seznamu bezi na jednom pocitaci - kazda na jednom).

					Michal