Problemy s Pinknetem

Zdenek Sindelar prcek at pinknet.cz
Mon Feb 23 13:18:51 CET 1998

> Chtel bych se zeptat, jestli i ostatni ucastnici konference se
> setkali s problemy tykajicimi se nastaveni DNS Pinknetu.
> Kvuli spatnemu nastaveni jejich DNS (jak tvrdi nasi spravci) od nich
> nechodi posta. Z toho duvodu nemohu pouzivat ani listserv at pinknet.cz.

Prosil bych blize specifikovat - z tohoto jaksi nemohu problem
identifikovat.

Nicmene, pokud se snazim poslat z domeny pinknet.cz mail na stroj
prfdec.natur.cuni.cz, vrati se mi nasledujici:

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<majordomo at prfdec.natur.cuni.cz>

... while talking to prfdec.natur.cuni.cz.:
<<< 550 Access denied
554 <majordomo at prfdec.natur.cuni.cz>... Service unavailable

Podle me to neni problem na nasi strane. Spise to vypada, ze tento stroj ma
zablokovany prijem posty z domeny pinknet.cz
Proc je tomu tak, nevim - mam jiste tuseni, ktere ale nemohu potvrdit,
takze ho zde nebudu rozvijet.
Na vsem miste bych se tedy zeptal zeptal spravcu stroje, v cem je konkretne
problem. Pokud je skutecne na nasi strane, omlouvam se a  budu vdecny za
upozorneni.

S pozdravem

Zdenek Sindelar (Prcek)
E-mail: Zdenek.Sindelar at pinknet.cz                    Flamingo - Web Design
WWW:    http://www.flamingo.cz/                      Olsova 12, 307 07 PLZEN
Tel:    +420 603 220 110                             Tel.:  +420 603 471 460
SMS:    Zdenek.Sindelar at sms.paegas.cz