telnet

Lubos Kaspar kaspar at cnb.cz
Mon Feb 23 13:24:42 CET 1998

> Date: Mon, 23 Feb 1998 09:37:53 +0100
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> From: Dusan Malik <malik at mbox.bts.sk>
> Subject: telnet
>
> Da sa v UNIXe dosiahnut, aby user videl po pripojeni telnetom
> iba niektore adresare? Teda v mojom pripade iba vlastny adresar?
> Chcel by som dosiahnut stav, ze by cez telnet mali pristup
> iba do vlastneho adresara, kde by si mohli pripadne online precitat postu a
> menit pristupove heslo.
> Nieco sa sice da dosiahnut cez pristupove prava, ale ja by som chcel
> [...]

Neco se da mozna udelat nastavenim restricted-shellu, neco nastavenim
virtualniho root-adresare (prikaz chroot, pak ovsem vsechny potrebne
programy museji mit nejake ekvivalenty), neco snad i specialni definici
home-adresare (nekde jsem videl neco jako "dir/./dir", ale mozna to k tomu
neni). Toto je ovsem vec UNIXu samotneho, takze do teto konference
to asi nepatri.
--
                                                Lubos Kaspar