V.35 versus RS 449

Jaroslav Bobovsky comcbobo at savba.sk
Tue Jan 13 09:06:30 CET 1998

Zdravim,
Chcel by som sa spytat, akym sposobom sa da prepojit interface V.35 s
interfacom RS449. presnejsie, ci staci len nejako sikovne vyrobit prepajaci
kabel , alebo je k tomu treba aj nejaku logiku do toho kabla (prerobenie
signalu na nieco ine). Pripadne ak staci kabel , kde by som mohol najst
schemu prepojenia jednotlivych pinov.
Este by som chcel vediet nieco podobne a sice ako to je medzi interfacom
X.21 a RS449, pripadne ktory s intefracov V.35 alebo X.21 sa lahsie
prevedie na RS449. RS 449 mame a z tych druhych dvoch si mozme vybrat.

Vdaka za odpoved

Regards,

Jaroslav Bobovsky
Computing Centre
Slovak Academy of Sciences
                                                  ,__o
Bratislava                                      _-\_<,
Slovakia
tel: +421 (7) 374 422
fax: +421 (7) 375 851