Cookies - bylo cas...

Lieberzeit, Vladja VLieber at rkk.cz
Thu Jul 16 10:56:49 CEST 1998

Musim se tady pana Chalupy zastat, mam casto podobne pocity. Je jasne,
ze soucasna technologie neposkytuje pro radu potreb jine reseni nez
cookies. Ale co kdyz mne jako uzivateli proste vadi, ze program, o
kterem a priori nic nevim, mi cosi o mne cmare po MEM disku? To neni o
bezpecnosti, to je proste o pocitu ze nekdo dela neco na MEM pocitaci,
aniz bych mu to ja dovolil. Pricemz to jsou nejen veci ktere potencialne
chci (session id), ale i ktere urcite nechci (cilena inzerce,
perzistentni UserID na nekterych serverech atd.).

Uzivatel musi mit pravo si vybrat. Zakazat cookies. Samozrejme tim
prijde o pristup k rade sluzeb, ale to uz je jeho volba, kterou nikdo z
tvurcu serveru nesmi delat za neho...

S pratelskym pozdravem,

Vladimir Lieberzeit
RKK Informationssysteme s.r.o.