Prosim doporucte router s NAT a dialup

Miroslav PRAGL omega-mp at login.cz
Thu Jul 16 13:07:19 CEST 1998

Zdravim!
Jiz jednou jsem tu shanel reference na nejaky sikovny NAT box. Ze SW reseni
mi pripada pouzitelny LINUX (ale to se mi moc nechce administrovat) ci
winroute (ten se mi nejevi prilis bezpecny pro pocitac, na kterem bezi).

Mate nekdo zkusenosti s (ne prilis drahym) HW resenim, ktere by umelo
nasledujici:

1) Spojeni pres klasicky dial-up s NATem pro stredne velkou sit, vnitrne
routovanou (3 site v privatni oblasti, 2 routery)

2) Upgrade na plnohodnotny router s pripojeni modemem pres leased line

3) A to si asi moc vymyslim: Zastavat funkci routeru pro nekolik pocitacu
(serveru), samozrejme s patricnymi restrikcemi, a pro zbytek site NAT pres
jedinou IP adresu.

Docela se mi libi WebRanger od RADu, ten umi 1) a 2), ale ne 3).  Nevite,
zda to umi nejake to levne Cisco (tusim 160x)? nebo neco relativne za
rozumnou cenu?

Dekuji

Miroslav PRAGL