Cookies - bylo cas...

Pavel Korensky pavelk at dator3.anet.cz
Thu Jul 16 13:18:28 CEST 1998

At 10:18 16.7.1998 +0100, you wrote:
>Pokud soucasti one cilene inzerce nejsou vase osobni udaje, je to IMHO
>celkem v pohode. Libi se mi servery, ktere zjistuji osobi preference podle
>ruznych korelaci v chovani surfera a neotravuji s dotazniky.

Vidite, to je presne to, co me vadi snad uplne nejvic. Ja proste nechci,
aby nekdo bez meho souhlasu zjistoval jakekoli moje preference. Dotaznik je
mozne nevyplnit. U serveru ktere zjistuji korelace v chovani se tomu
ubranit nemohu.
Ten problem neni o technologii, ten je o pravu na soukromi.
Co je komu do mych osobnich preferenci, i kdyz korelace meho chovani jako
surfera jednoznacne napovidaji, ze me nejoblibenejsi stranky jsou na
serveru organizace "Bile Rychle Sipy" a na serveru ktery se zabyva domaci
vyrobou atomove bomby :-)
Sorry za tak prehnany priklad, ale do odobnich preferenci patri i takove
veci jako nabozenske a rasove presvedceni. I to se jiste da podle korelaci
v chovani surfera zjistit. A proto by melo byt zakazano chovani surferu
jakkoli zpracovavat, uchovavat a podobne.

Zdravi PavelK

* Pavel Korensky                                                         *
* DATOR3 LAN Services spol. s r.o.                                       *
* Modranska 1895/17, 143 00, Prague 4, Czech Republic                    *
* PGP Key fingerprint:  F3 E1 AE BC 34 18 CB A6  CC D0 DA 9E 79 03 41 D4 *
* SUMMA SCIENTIA - NIHIL SCIRE                                           *