Cookies - bylo cas...

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Thu Jul 16 13:33:30 CEST 1998

>     Ja plne souhlasim. To pravo tady nastesti je, a je na strane klienta.
> Ale i spravce serveru si muze vybrat. Jednoduse - nemas cookies, nedostanes
> data. Slusnej klient totiz cookies (ani napr. JAVASKRIPT) nevypina. (To je
> zase muj pohled).

V JavaScriptu ale byly nejake bezpecnostni diry.

Javascript, cookies, Java a ActiveX predstavuji prinejmensim potencialni
bezpecnostni riziko, takze kdybych mel rozhodovat, jestli budou povoleny
napr. v nejake pravnicke firme atd., jaky myslite, ze by byl muj nazor?

>     A nakonec - pripada mi, ze v teto diskuzi jde mnohem vice o pocity nez o
> funkcnost. Musim rici, ze na nasem webu jde o funkci minimalne stejne, jako
> o pocity.

Vetsina uzivatelu z cookies nema zadny pocit, protoze o nich nevi.

PN