Prosim doporucte router s NAT a dialup

Zdeněk Mazanec bluehawk at cesnet.cz
Thu Jul 16 15:36:33 CEST 1998

>Docela se mi libi WebRanger od RADu, ten umi 1) a 2), ale ne 3).  Nevite,
>zda to umi nejake to levne Cisco (tusim 160x)? nebo neco relativne za
>rozumnou cenu?

Chapu, ze se vam nechce administrovat Linux, ale vezte, ze po nastaveni na
nej nebudete muset "leta" sahnout. Tedy pokud na nem pustite jen to, co
nezbytne potrebujete pro IP konektivitu. Linux umi 1, 2 i 3 z vasich
pozadavku. Pokud si casem poridite plnohodnotny router, tak asi uz nebudete
mit vytacenou linku .. to by byl podle meho nazoru zbytecne drahy spas.
A na LL uz asi budete mit zcela jine problemy.
Z.M.