Prosim doporucte router s NAT a dialup

Martin Mares mj at albireo.ucw.cz
Thu Jul 16 16:58:19 CEST 1998

> A navic se Unixove routery administruji lepe, nez CISCO nebo podobne
> stroje - tam byste se administraci musel ucit taky a za podstatne
> horsich finacnich podmineki. Samozrejme si muzete nechat CISCO nakonfigurovat
> na klic - ale to plati i pro Unix.

   Ackoliv jsem v mnoha pripadech spise na strane Unixovych routeru, myslim si,
ze ve snadnosti zakladni konfigurace Cisco dost vyrazne vede -- clovek, ktery
ma zakladni znalosti siti dokaze Cisco slusne nakonfigurovat behem dvou hodin
(z vlastni zkusenosti ;-]).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj at ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"And God said: E = 1/2mv^2 - Ze^2/r ...and there *WAS* light!"