Reklama - bylo Cookies - bylo cas...

Antonmn Foller winnt at softec.cz
Thu Jul 16 16:36:33 CEST 1998

>ktera vas nezajima. Je fakt, ze vam muze vadit reklama jako takova. Ale pak
>mate - lidove receno - docela smulu. Me se take nelibi, ze nemluvime
vsichni
>na svete neumi anglicky (nebo nemecky, svahislky, cesky .. jak je komu

    Ha. Je tu nekdo, komu vadi reklama, jako takova ?

    Jedno shlednuti reklamy stoji na specializovanem (ceskem) serveru okolo
50 haleru (jinde 10-30 hal). Reseni je jednoduche. Chces se divat na nase
informace bez reklamy ? Ok. Zaplat 50haleru navic za kazdou stranku, a
reklamu neuvidis.

    Jak se vam to libi ?

    Hezky den preje
    Antonin Foller