Prosim doporucte router s NAT a dialup

Jiri Novotny novotny at ics.muni.cz
Thu Jul 16 16:07:50 CEST 1998

> Chapu, ze se vam nechce administrovat Linux, ale vezte, ze po nastaveni na
> nej nebudete muset "leta" sahnout. Tedy pokud na nem pustite jen to, co
> nezbytne potrebujete pro IP konektivitu. Linux umi 1, 2 i 3 z vasich
> pozadavku. Pokud si casem poridite plnohodnotny router, tak asi uz nebudete
> mit vytacenou linku .. to by byl podle meho nazoru zbytecne drahy spas.
> A na LL uz asi budete mit zcela jine problemy.

A navic se Unixove routery administruji lepe, nez CISCO nebo podobne
stroje - tam byste se administraci musel ucit taky a za podstatne
horsich finacnich podmineki. Samozrejme si muzete nechat CISCO nakonfigurovat
na klic - ale to plati i pro Unix.

Stability a spolehlivosti Unixovych routeru se nebojte, pri kvalitnim
PC a dobre instalaci je to minimalne stejne spolehlive, jako komercni routery,
a LL to pri pridani karty zvladne taky.

Ja osobne mam na starosti uz nekolik let par desitek Unixovych routeru
a mohu rict, ze se nimi pracuje lepe, nez s komercnimi produkty - napriklad
nemusite kazdou chvili "upgradovat" software ... .

				S pozdravem

					J. Novotny