Reklama - bylo Cookies - bylo cas...

Lažo Igor Lazo at Patria.CZ
Fri Jul 17 17:25:26 CEST 1998

> Znate nejakou vyzadanou reklamu? Jiste, takova existuje. Jenomze se o ni
> dozvite jenom diky te nevyzadane. Pokud neni za vase penize a nema zadnou
> "pridanou hodnotu" (e-mailovy spam), je pro mne neprijatelna. Pokud s ni
> dostavam nejake smysluplne informace (na vetsine WWW serveru s prouzky)
> tak
> ji akceptuji, treba jako reklamu v novinach a casopisech, ktera zpusobuje,
> ze si je vubec mohu dovolit koupit.

Ano, vyzadanou reklamu znam. To je kdyz na ataviste dam
nejaky dotaz a pak se nakonektim na patricny site.
Dotaz znel: Je tu nekdo, komu vadi reklama ?
Odpovedel jsem: Mne vadi nevyzadana.
Nerikal jsem, ze z toho pokazde omdlevam :-)
Ja ty prouzky snasim celkem dobre. Jen si nemyslim, ze
to je tak zcela o.k. Dokonce si myslim, ze si to
nemysli ani vetsina ICP. Ale nejak se zivit musej.

S pozdravem

Igor Lazo