cas...

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Fri Jul 17 19:10:19 CEST 1998

On Fri, 17 Jul 1998, Honza Pazdziora wrote:

> Je zajimave, ze si toto dovoli organizace, ktera je dotovana z penez
> danovych poplatniku.
(...)
> Jen mi pripada, ze informace o spojich by mela byt
> dostupna vseobecne, bez toho, abych se perspektivne musel zpovidat,
> proc jsem minuly tyden jel autobusem misto vlakem. Ano, moznost
> cookies tady muze byt, ale nesmi byt podminkou pristupu. Rozhodne
> ne u statnich uradu ci statem dotovanych spolecnosti.

Kdyz uz jsme u tech jizdnich radu, tak podle meho nazoru by tem programek
s jizdnim radem, co CD prodavaji na diskete, mel byt volne na www a
v prodeji by mel byt za cenu media.  Aspon u papirovych jizdnich radu jsem
to tak bral, ze platim za ten papir a ne za ten obsah.
 Ale to uz jsem hodne odbocil, omlouvam se.

BoChal.