cas...

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Fri Jul 17 19:20:54 CEST 1998

On Fri, 17 Jul 1998, Adam AHA Hauner wrote:

> http://www.wexl.cz/ ... a nechci nic slyset o komerci  =)

Ale toto je sluzba spise pro dalsi poskytovate sluzeb|informaci.

Ja jako uzivatel preci nejdu na stranky napr. jokes.cz, ktere vyuzivaji
teto jinak zajimave sluzby, kvuli tem banneru, ale kvuli vtipum. Navic je
mi sumak, ze ty bannery pouzivaji cookies (kdo vi proc - no asi opet pro
statistiky). No ale zaplat Panbuh za to, ze to funguje i tomu, kdo ma ty
cookies vypnute.

Popravde receno jsem se setkal pouze se dvema sluzbami, ktere tvrde
vyzadovali cookies (moc velky surfar ale nejsem). Podle mne naprosto
zbytecne u MS, ale tam je takoveto chovani normalni, a pak prave u toho
IDOSu, u ktereho je to trochu slozitejsi a nejsem si jist, nebot webovymi
technologiemi se nezabyvam, jestli by sli necim nahradit (samozrejme pokud
maji v realnem provozu serveru takovy ucinek, jaky si od nich autori IDOSu
slibovali).

Jarda Klaus