cas...

Altair altair at asp.cz
Sat Jul 18 03:06:36 CEST 1998

Honza Pazdziora <adelton at fi.muni.cz> wrote
>Je zajimave, ze si toto dovoli organizace, ktera je dotovana z penez
>danovych poplatniku. Cili absolutne akceptuji argumenty komercnich a

> Jen mi pripada, ze informace o spojich by mela byt
> dostupna vseobecne, bez toho, abych se perspektivne musel zpovidat,
> proc jsem minuly tyden jel autobusem misto vlakem

Adeltone,
    to, ze jsi jel minuly tyden autobusem ne vlakem IDOS z tve cookie
nezjisti, a to dokonce ani v pripade, ze si toto spojeni vyhledas na
Internetu. A kdyz uz jsme u te povinnosti zverejnovat informace vseobecne
dostupne, tak prosim bojuj za to, aby se jizdni rady vydavaly i namluvene na
kazetach pro lidi, kteri neumeji cist a aby se mohly dat poslat e-mailem pro
lidi, kteri nemaji pristup na WWW ale jenom k mailu a tak dale.
    A kdyz uz jsme u organizaci dotovanych z penez danovych poplatniku, proc
se ja nemohu dostat na administrativni server Fakulty Informatiky Masarykovy
Univerzity - jehoz jsi jeden z tvurcu - z browseru, ktery nepodporuje HTTPS
a nemohu si zaregistrovat predmety na novy semestr, coz mi prijde mnohem
zavaznejsi, nez pripadne nevyhledani spojeni.
    Predpokladam, ze mi odpovis, ze by se jinak tezko zjistovala moje
identita, autentifikace a bezpecnost spojeni. Mas pravdu, i kdyz si myslim,
ze by to slo castecne zajistit i jinak. Ovsem za cenu vyssi narocnosti a
nizsi bezpecnosti. Proto take akceptuji, ze v pripade administrativy FI jsem
obtezovan nutnou instalaci vyssiho browseru. Stejne jako ty prosim akceptuj,
ze IDOS by se dal jiste vyresit bez cookies - za cenu vyssi narocnosti a
mozna spolehlivosti.

-- Altair