cas...

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Sat Jul 18 05:35:19 CEST 1998

> Ale toto je sluzba spise pro dalsi poskytovate sluzeb|informaci.
>
> mi sumak, ze ty bannery pouzivaji cookies (kdo vi proc - no asi opet pro
> statistiky). No ale zaplat Panbuh za to, ze to funguje i tomu, kdo ma ty

U WEXL-like hrnuti reklamy je cookie k tomu, aby se podarilo provazat tyto
veci: konkretni uzivatel, konkretni stranka, konkretni URL k banneru
(kdyz budu mit dva uzivatele pristupujiciho z jednoho serveru s X
desitkama otevrenych stranek, musim jim ke kazdemu banneru, na ktery
kliknou, dat spravne URL).

 Pripadne se u komercnich systemu pridava jeste identifikace uzivatele,
diky niz se muze treba eliminovat opakovane poslani banneru atd.

                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet
+420 603 471460   ICQ: 3443338                            projekt at pinknet.cz