cas... paranoia

Lada vpetr at bigfoot.com
Sat Jul 18 12:14:01 CEST 1998

>propracovavame k vizi Velkeho Bratra temito novymi technologiemi, akorat
>ze je to dnes jednodussi.  Stare informace se budto odstrani nebo zmeni
>na siti velmi snadno a uz neni potreba zadna "jama pametnice". Kdo ma
>mobil, muze byt lokalizovan.  Ale to jsem trochu odbocil.  :-))

Vite co si o tom myslim? Takovy podvodnik ci paranoik se permanentne obava,
aby ho "oni" snad nevysledovali (pomoci mobilu a v CR?). Ja mam osobni
zkusenosti z chovanim nekterych ne zrovna fer lidi na siti a nekteri se
pokouseli (skutecne jen pokouseli) chovat VELMI podivne a zatajovat svou
identitu (ackoliv se predtim odsouhlasenim podminek napr. zavazali k jiste
zodpovednosti) -
proto tento /mozna zdanlive kriticky/ muj nazor.

Zadavani nepravdivich udaju do elektronickych systemu je IMHO poruseni
zakona - to mluvim o tech anonymech.. A pokud takoveho dotycneho BFU pak
jakkoliv odchytite, tak cookies vam v tom asi stejne moc nepomuze.
Ale prave tihle -anonymnove- vydavajici se mnohdy za uplne falesne, fiktivni
osoby nejvice zduraznovali -soukromi-  "..tohle mi prece nesmite udelat, na
to je listina prav a svobod..", tak jsem jim rekl, at si treba podaji
zalobu.. (co myslite, ze bylo potom:-))
Proto tato mozna az moc odbocujici vsuvka - pokud totiz kdokoliv zacne se
prede mnou ohanet soukromim, implicitne mi vytane na mysli nejaka nekalost,
ze by uz profesionalni deformace?

Muj subj. nazor: skryva se jen ten, komu to za to stoji (kupte si anonymni
GO kartu, je-li to Vas pripad - a uz nikdo Vas nevysleduje), normalni clovek
s tim nema zapotrebi ztracet cas. Dalsi navody, jak byt anonymni si prosim
nechejte tady pro sebe a nedavejte verejne navody

Vy jako slusny clovek si muzete prece (ve vetsine browseru) cookies
eliminovat a uvidite, zda pote Vam bude jeste neco fungovat.. Nikdo vas snad
nenuti s pistoli na hlave a) ty "neslusne" servery posilajici kolace
pouzivat a nebo b) mit zapnutou cookies.

>nic neprecte, akorat mi pridelava praci. Asi na to bude potreba doplnit
>nejaky programek rovnou do browseru.  :-)
>Slusny server mi proste na disk nic nepise. Tecka.

Muzete uvest nejake priklady "slusnych" treba obchodnich serveru? Amazon,
BarnesAndNoble,
Microsoft a dalsi NEJVETSI servery jsou podle Vas neslusne...?

V.p