cas...

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Mon Jul 20 15:51:52 CEST 1998

On Mon, 20 Jul 1998, Vladislav Cerny wrote:

> urcite zatrhne...

> V zadnem pripade, proc bych to delal?
> Jsem rad, ze Vam IDOS slouzi i bez Vami nenavidenych
> susenek.
> Opakuji po treti, ze Cookies pouziva IDOS z duvodu sve
> funkce,
> je me, IDOSu i komukoli jinemu srdecne jedno, hledate-li si
> spojeni do Kosic nebo Berlina.

Ale no tak, k cemu to rozcilovani. Tohle snad (navic se smajlikem)
tezko mohl nekdo brat vazne.

Zdravi
         Bohumil Chalupa
P.S.
Nepouziva podobne vyhledavani i ABUS?
Stalo se mi jednou, kdyz jsem vyhledaval mistni spojeni nekde
na Ceskolipsku, ze mi navrhl nekolik spoju ze Znojma do Prerova...  :-)
(Jinak teda jezdim radsi vlakama, ale do tehle vesnice vazne nejezdil.)