Chyba v cookies u IE - Re: cas... a nesmyslne povery o cookies....

Antonín Foller winnt at softec.cz
Tue Jul 21 13:52:49 CEST 1998

Michal Blaha wrote in message <199807201904.VAA14660 at ns.felk.cvut.cz>...
>nemohu souhlasit. Podle specifikace Cookie (viz nekde na netscape.com,
>adresu uz nevim) neni mozne udelat cookie pro domenu .cz.
>Pokud to client umozni, nepracuje podle specifikace a pak se jedna
>jednoznacne o problem prohlizece.
>netscape ani IE nic takoveho neumoznuji.

    Moc mne to mrzi, ale IE jiz od verze 2 az do nynejsi (IE401SP1) umoznuje
nastavit cookie dokonce na domenu ".". Tohle cookie pak muze videt kdokoliv
z jakekoliv domeny (tedy cz, com, net ...) na internetu. Pokud neverite,
kliknete si na http://www.pstruh.cz../test.asp a potom se podivejte na svoje
cookies.
    NN tuhle chybu nema uz od verze 3.

    Hezky den preje
    Antonin Foller

Pro zajimavost uvadim jeden radek z cookie souboru -profilename at .(1).txt
UID
1X
./                    ***********************Toto je domena pro cookie !!!!!
0