Proc jde vypnout - Re: cas...

Antonín Foller winnt at softec.cz
Tue Jul 21 13:53:27 CEST 1998

Bohumil Chalupa wrote in message <199807201419.QAA09403 at ns.felk.cvut.cz>...

<199807201246.OAA27369 at ns.felk.cvut.cz>...

>     Nemohu se vyhnout dalsi otazce : Proc jde vypnout JAVASKRIPT, objekty
> obrazky ? Proc jde vypnout HTTP1.1 ?
>     A proc vlastve jde vypnout browser ?

Myslim, ze alespon na nektere z techto otazek jsou odpovedi jasne
a jednoduche.  Muzte se, prosim, preci jen pokusit odpovedet na tu moji?

    Omlouvam se za ty fanatiky, opravdu mi nepripada, ze by vypinani cookies
melo nejaky realny podklad. Proto jsem to slovo pouzil.

    Vypinani cookies (a skriptu, debugovani skriptu, SSL, PCT, HTTP1.1,
JAVY, videa, obrazku a dalsich 30 veci, ktere bezny browser umoznuje
vypnout) je tu proste proto, ze lidi od pocitacu maji radi volby. Tezko
muzete rict, ze treba HTTP1.1, SSL nebo obrazky jsou nestandartni
technologie. Presto se daji vypnout.
    Za posledni tri roky co delam s browserama se takovehle moznosti cim dal
tim vice presouvaji do skrytu. A tenhle trend bude pokracovat.

    Hezky den preje
    Antonin Foller