Stabilita (was: Re: Proc IDOS pouziva Cookies)

Hynek Med hynek at ein.cz
Thu Jul 23 00:06:39 CEST 1998

On 22 Jul 1998, Vladislav Cerny wrote:

> Pokud nekdo umyslne shazuje verejne prospesne servery,
> je to skodna, at si o tom mysli kdo chce co chce.

To rozhodne. Otazka je, zda je rozumne, ze ty servery jsou tak jednoduse
shoditelne.. :-)

> P.S.:
> Tu stbailni verzi by ste si predstavoval jak?
> Zrejme ne na platforme MS IIS a ASP. Pak Vam zdrojove
> texty ASP scriptu k nicemu nebudou.

Treba zmineny http://bahn.hafas.de mi prijde o dost stabilnejsi.. Docela
by mne zajimalo, na cem vlastne bezi -- jako server se hlasi Apache, ale v
URL jsou .exe.. Mimochodem, dalsi vyhoda bahn.hafas.de je, ze ma verzi pro
lynx a textove browsery (krasne ASCII tabulky :-).. Ono se to hodi nejen
pro lynx, ale pro ruzne PalmPiloty, Psiony, Nokia Communicatory apod..

> V Po vecer jsme jej spustil a zatim bezi. Jen od dnesni pulnoci
> zpracoval pres 35 000 scriptu, tak ta stabilita zas neni tak spatna.

No, mne to prijde docela malo. :-) Unixove servery maji bezne uptime pres
sto dni, nektere mainframy nemely za poslednich par let zadny "unscheduled
downtime" atd.. Ale chapu, ze tohle se od Windows NT cekat asi neda.. :-)

Hynek