Stabilita (was: Re: Proc IDOS pouziva Cookies)

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Thu Jul 23 00:20:54 CEST 1998

> No, mne to prijde docela malo. :-) Unixove servery maji bezne uptime pres
> sto dni, nektere mainframy nemely za poslednich par let zadny "unscheduled
> downtime" atd.. Ale chapu, ze tohle se od Windows NT cekat asi neda.. :-)

Hynku posli mi priklad nejakeho vytizeneho WWW serveru, ktery ma aktivni
stranky a zaroven ma uptime pres 100 dni ...

Nejlepe v CR ... Pocitam, ze jako verejny webserver v CR nikdo mainframe
nepouziva :-)

					Michal

P.S: Koneckoncu dobre udelany DoS attack dokaze docela slusne oddelat jak
web na Unixu, tak na NTckach. Navic pro beh sluzeb neni dulezity uptime
OS, ale uptime danych aplikaci. A k cemu je mi mainframe, ktery
neposkytuje
sluzby ?