Proc IDOS pouziva Cookies

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Thu Jul 23 13:47:01 CEST 1998

>Abych pravdu rekl, ja ten format take neznam.
>Ale zkuste pozadavek uplatnit napr. u Ing. Rakusana,
>rakusan at datis.cdrail.cz (sedi o cca 120 km dale).
>Je vsak temer jiste, ze Vam nevyhovi.
>CD garantuje platnost dat a ta se pomerne casto meni.
>Naposledy ted ze So na Ne v noci.
>Jiny provozovatel by tuto garanci poskytnout nemohl
>a nabizel by neplatne informace.

Co ma co garance platnosti dat delat s utajovanim jejich struktury.

To je nekde stanoveno v predpisech, ze CD nesmi ta data poskytnout,
nebo ze aspon je musi poskytovat tak, aby z nich nebyl zadny uzitek.
Takovy predpis bych si rad precetl a rad bych videl, kdo je pod nim
podepsany.

Jinak mi to pripada jako nejapna vymluva.

Pardon, pardon, ale je to tak.

Martin Postulka