Proc IDOS pouziva Cookies

Hynek Med hynek at ein.cz
Thu Jul 23 14:06:36 CEST 1998

On 23 Jul 1998, Vladislav Cerny wrote:

> Abych pravdu rekl, ja ten format take neznam. Ale zkuste pozadavek
> uplatnit napr. u Ing. Rakusana, rakusan at datis.cdrail.cz (sedi o cca
> 120 km dale). Je vsak temer jiste, ze Vam nevyhovi. CD garantuje
> platnost dat a ta se pomerne casto meni. Naposledy ted ze So na Ne v
> noci. Jiny provozovatel by tuto garanci poskytnout nemohl a nabizel by
> neplatne informace.

Taz databaze je zrejme pouzivana na http://bahn.hafas.de/, a to diky tomu,
ze DB jsou clenem nejake unie zeleznic, ktere si navzajem vymenuji data
jizdnich radu v elektronicke forme. Myslim ze by nebyl problem ta data
poskytovat timto kanalem komukoliv jinemu.

> Sem s namety. Nikdo nevymysli nic idealne, uvitam namety na zlepseni
> IDOSu (vim, ze mame nektere rozdiskutovane).

Jestli mohu take navrhnout nejake namety.. Podivejte se na
http://bahn.hafas.de/.. Zvlast hezky je tam tisk do PostScriptu a moznost
vytvoreni "jizdniho radu" stanice.

Hynek