Proc IDOS pouziva Cookies aktualizace dat

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Thu Jul 23 14:07:24 CEST 1998

> Aktualitu samozrejme neni problem zajistit, i takove
> orezavatko jako je explorer prece
> umi upozornit na zmenu nejakeho souboru. Natoz drive zminena
> platforma. A pri
> 30 000 pozadavcich by server jiste utahl jeden request
> GET.. if modified-since ....

Coz samozrejme NENI pravda. Doufam, ze to nemusim prilis vysvetlovat, ale
pro Ty, kteri jsou prilis zahledeni do sebe pripradne pomaleji ctou, kdyz se
nevyskytuje v textu ani jednou *nix :-)

CD vydavaji zmeny jizdniho radu. Ty zmeny jsou pravidelne i nepravidelne
(viz povodne) vydavane. Nekdo, samozrejme CD musi zajistit aktualnost
databaze. A ted mi prosim reknete, jak by to zajistily v pripade, ze tady
bude nejakych 5-10 serveru poskytujicich stejne sluzby na nezavisle
(organizacni) platforme.
IMHO se po pul roce dostaneme do situace, kdy tady bude iks serveru
produkujicich ypsilon vysledku pricemz plati vztah

Ja davam prednost tomu, aby tady byl jeden server. Uz bylo receno, ze ten
server pracuje i BEZ cookies, takze ti, kteri je neradi, ho mohou pouzivat.

Opravdu nechapu, o cem je rec. Kdysi davno jsem byl obvinen, ze velikosti
svoji signatury (asi 400 bytu) zahlcuji Internet. Myslim, ze vsichni
internetovi puriste (na jejichz stranu radim vsechny odpurce cookies) by se
meli zamyslet nad tim, kolik bajtu uz prolezlo diky tomu, ze s autorem
sluzby komunikuji pres konferenci, ktera ma 500 lidi ...

					Michal