Stabilita (was: Re: Proc IDOS pouziva Cookies)

Antonín Foller winnt at softec.cz
Thu Jul 23 16:07:18 CEST 1998

Michal Krsek wrote in message <199807222121.XAA26030 at ns.felk.cvut.cz>...

>Hynku posli mi priklad nejakeho vytizeneho WWW serveru, ktery ma aktivni
>stranky a zaroven ma uptime pres 100 dni ...
>
>Nejlepe v CR ... Pocitam, ze jako verejny webserver v CR nikdo mainframe
>nepouziva :-)

    Web, na kterem bezi akcie, ma asi 50000 asp denne. Uptime je bezne 30
dnu, na vic se nedostanem, protoze se tam kazdou chvili neco instaluje a
musi se to restartovat.
    Na druhou stranu je fakt, ze tam bezi jen IIS, SQL a asi 15 aplikaci ve
VB, VBS nebo BAT. A ze to ma dost disku i pameti.

    Hezky den
    Antonin Foller