Proc IDOS pouziva Cookies

Martin Postulka Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Thu Jul 23 16:07:53 CEST 1998

Jen takova perlicka.

>From: "Vladislav Cerny" <black at datis.cdrail.cz>

>CD garantuje platnost dat a ta se pomerne casto meni.
>Naposledy ted ze So na Ne v noci.
>Jiny provozovatel by tuto garanci poskytnout nemohl
>a nabizel by neplatne informace.

ftp://ftp.cdrail.cz/IDOS_DATA/Cti.mne (zkracena citace)
>************************************************
>Dulezite upozorneni:
>        CD se zprostuji odpovednosti uhrady ev. skod, ktere by >cestujicim
>mohly vzniknout v dusledku chybnych udaju poskytnutych JR IDOS.

To je pochopitelne naprosto prirozena a obvykla soucast kazdeho
licencniho ujednani, ale co mely znamenat ty reci o nemoznosti
zprostredkovat garanci platnosti dat treti strane.

Snad by se dalo chapat, ze si CD stanovi podminky spoluprace,
ale takhle to vypada, ze kdyz nekdo nechce, je to horsi, nez kdyz
nemuze.

--
Martin.Postulka at cerge.cuni.cz	CERGE-EI
network administrator		P.O.Box 882