Normy (was: RE: Implementace ASP - Re: Proc IDOS pouziva Cookies)

Hynek Med hynek at ein.cz
Sun Jul 26 19:36:40 CEST 1998

On 24 Jul 1998, Michal Krsek wrote:

> A dale myslim,z e cely problem by se dal charakterizovat nasledovne: Kazdy
> vyvojar si nastavi hranici uzivatelu, pod kterou bude jeho software
> pouzitelny.

Internet ale vznikl jako pouzitelny pro vsechny. Nezavislost na platforme.
Totez plati pro WWW.

Ja bych se na to spis dival jinak. Normy je treba dodrzovat a
"nerozsirovat si je". Zakladni duvody jsou mimo jine tyhle tri:

1. aby byl elementarni poradek
2. ochrana mensin (ze se delaji bezbarierove chodniky pro vozickare,
   kterych je koneckoncu zanedbatelna mensina, nad tim se nikdo
   nepozastavuje)
3. priprava na budoucnost (napr. stranky s "cestinou" MS Word Internet
   Assistantu (takove to ø misto r~) prestaly fungovat v Netscape
   4.0 a myslim i v MSIE 4.0)

Hynek