Spehovani pres cookies

Honza Pazdziora adelton at fi.muni.cz
Mon Jul 27 11:36:39 CEST 1998

aha at pinknet.cz (Adam AHA Hauner) writes:

> nezpochybnuji
>
>  Budete remcat tak dlouho, az se na vas vsichni ICP vykaslou. Pokud
> nepujde zjistit, kdo si data stahuje, budou placene servery a sluzby
> dostupne jen po registraci rust jako houby po desti.

Ale vzdyt ja vzdycky muzu mit takovou proxy, ktera Vam posle hlavicky,
ktere zrovna Vy (ICP) pozadujete, naplnene nahodnymi daty. Informace
schovana v tech hlavickach bude zcela nulova, ale vsichni budou
spokojeni.

Nekdo tady proste vytvoril naladu, ze je potreba sledovat a sledovat,
i kdyby na chleba nebylo. Malokoho ale zajima, co se vlastne sleduje.
Viz. ten rev s redukci IP adres po nasazeni transparentni cache na
TEN-34 CZ.

A jinak: pokud nebudu muset platit za pristup k informacim, ktere se
tykaji me zakladni existence obcana ve state (a na ktere mam
v podstate asi i pravni narok, tim myslim zaznamy o svych danich,
zdravotnim pojisteni) a budu platit jen za veci, ktere mam navic,
nemyslim, ze by mi to nejak vadilo. Je v celku mozne, ze to brzo jako
placenou sluzbu zavedou i CD --- hmm, mam moznost s nimi nejet. I kdyz
CD jsou jeste v trosku jine situaci diky svym vztahum ke statu, cili
i u nich bych mel pocit, ze pokud remcam, tak remcam vcelku velmi
opravnene.

Je na zvazeni kazdeho ICP, zda povazuje za prinos, ze se nekdo na
jeho stranky podiva, nebo zda to povazuje za negativum a poskozovani.