Session - Re: Proc IDOS pouziva Cookies

Antonín Foller winnt at softec.cz
Mon Jul 27 12:07:54 CEST 1998

Pavel Satrapa wrote in message <199807270652.IAA27974 at ns.felk.cvut.cz>...
>Znam browser, ktery session nema.
    Ktery to je ? NN1.2 - 4.5 a IE1.0-5.0 session maji. Dost by me to
zajimalo.

>Implementovat stavove informace pomoci URL nebo hidden polozky ma smysl,
    Amen !!!! Ale jiste !!
>protoze susenky nema kazdy
    To uz je dost sporny duvod.
>a navic zde bylo presvedcive dokazano, ze pri
>nekolika paralelnich oknech jednoho klienta nefunguji spravne (zmeny v
>jednom okne ovlivnuji chovani v okne vedlejsim).
    Bylo presvedcive dokazano, ze pri nekolika paralelnich oknech nefunguje
IDOS tak jak ma, naopak bylo jeste presvedciveji dokazano, ze session
funguji presne tak jak maji.

>Nedelejte si srandu. Hidden je polozka formulare, takze nemuze byt
>soucasti obrazku. Nota bene susenka take nemuze byt soucasti obrazku.
>Tyhle zalezitosti vzdy musi zajistovat nejake obalove konstrukce. Napr.
>bude dotycny obrazek soucasti formulare obsahujiciho krome nej take skrytou
>polozku.

    A jeste - hidden polozka _nemuze_ byt soucasti obrazku, _naopak_ susenka
_muze_ byt soucasti obrazku. Od toho byly prave vymysleny susenky. Protoze
se hodi pro jakykoliv pozadavek. Tedy i na _hole_ obrazky. Stejne jako
authentikace. Protoze bezi na urovni http (obousmerne), ne na urovni
dokumentu.

    A jeste jinak - to URL na studium na session je samozrejme
    http://developer.netscape.com

    Hezky den preje
    Antonin Foller