Proc IDOS pouziva Cookies aktualizace dat

Honza Pazdziora adelton at fi.muni.cz
Mon Jul 27 12:08:21 CEST 1998

Michal.Krsek at cesnet.cz (Michal Krsek) writes:

> [...]

	^^^ Tohle tusim podle naseho AZ nesmite, muzete delat jen reverz
rozhrani.

No, vzehldem k tomu, ze ty nemecke drahy hledaji fakt bezbolestne,
tak to asi nebude akutne potreba. A vzehldem k tomu, ze tam maji
i planek trati a postscriptovou tabulku ...

Potesilo by me, kdyby IDOS smeroval podobnym smerem.

> Doufam, ze nejsi tak hloupy, abys sis na to nedokazal odpovedet sam.
> Paklize ano, patri ti to - viz okolnosti tebou stineneho scenare ...

Ja se hlasim, na toto si odpovedet nedokazu. Proc je spatne sirit
a sirit a sirit mezi lidmi informaci o tom, kdy jedou moje spoje, za
ktere mi koneckoncu ti lide plati (a sirit, i kdyby me ti lidi
neplatili a byl bych plne placen z dani ci z rozpoctu mesta)? Je to
spatne jen pokud mi za tu informaci nezaplati?

Pro srovnani: v Brne se prodavaji karticky s jizdnimi rady linek MHD,
tusim ze jedna za 1.5 Kc. V Anglii jsou jizdni rady linek volne
k dispozici v autobusech. Ve Phoenixu, AZ, kdyz jsem chtel vedet, jak
se dostat z letiste do centra, mi dali knizku obsahujici vsechny
spoje ve meste, protoze "co kdybyste s nami chtel jet jeste nekam".
Nechci soudit, co je dobre, dokazu jen posoudit, co pohodlnejsi pro me
jako cestujiciho. A tipnul bych si, ze se to tem blaznum, co rozdavaji
sve jizdni rady, vyplaci, jinak by to nedelali.