Session - Re: Proc IDOS pouziva Cookies

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Mon Jul 27 12:49:29 CEST 1998

> P.S. Mate NN ? Zkuste najit box Security->passwords (v NN3.02 je, v 4.xx
> nevim). Jsou tam tri radiobutony :
> 1. Once per session
> 2. Every time its needed
> 3. After ....
>
> Myslite, ze nebejt ASP, tak tam to "Once per session" neni ? A ze se pri
> vyvoji Netscape ohlizel na ASP Microsoftu ? Ktere v te dobe jeste
> neexistovalo ?
>
>     A jeste : session u je vetsiny browseru definovana jako jedno spusteni
> programu. Tedy vsechna okna jednoho procesu jsou jedna session. Z tohoto

Tedy ne az od prilogovani, vyslani cookie, nastaveni doplneni casti URL,
pridani neviditelne polozky ve formulari... Takze session ve smyslu
"priloguju se, neco si prohlednu a pak se odloguju" je podmnozinou session
ve smyslu "sputim browser, ....., ukoncim browser". Treba po Hotmailu ci
NetAddress si mohu surfovat (a cist jejich podminky, tiskove zpravy...)
ale session to nebude, dokud se nepriloguju. A to Hotmail IMHO umi vic
sessions v ramci jednoho browseru, coz IDOS, jak jsem se zde dozvedel, se
svymi sessions neumi.

BTW vadi mi i vyhledavace pouzivajici POST, protoze vysledky nemohu dat do
bookmarku, nemohu jednoduse poslat URL e-mailem...

PN