Spehovani pres cookies

Vladislav Cerny black at datis.cdrail.cz
Mon Jul 27 13:36:38 CEST 1998

Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz> pí¹e v èlánku
<p62ap6.1h.ln at localhost>.
> :
> : Smesujete odlisne veci - servery poskytujici staticke
texty
> : a aplikace na WWW.
> :
> 	Bohuzel v nasich krajich se z duvodu nekolika kodovani
jazyka
> i staticke stranky radi do kategorie aplikaci. A nektere
www servery
> mi stranku nevydaji v kodovani, ve kterem ja chci, bez
cookies.

> -Yenya

To, ze se staticka stranka se statickym textem
pred odeslanim k browseru treba prekoduje, jeste
neni aplikace.
Aplikace napr. je, kdyz se na zaklade nejakych,
predem neznamych vstupnich dat (srovnej s predem
znamou mnozinou adres statickych textu),
aplikacnim programovym kodem vygeneruje vystup
(srovnej s protazenim predem znameho vystupu
nejakym filtrem).

VC