Session - Re: Proc IDOS pouziva Cookies

Vladislav Cerny black at datis.cdrail.cz
Mon Jul 27 14:38:19 CEST 1998

Honza Pazdziora <adelton at fi.muni.cz> pí¹e v èlánku
<adelton.901529852 at nemesis>.
> Pane Cerny, polozim takovyhle dotaz: vzhledem k tomu, ze
kolega
> Kasprzak ukazal, ze session neni v IDOSu na webu
pouzivana idealne,
> protoze neni mozno vyhledavat ve dvou oknech dve ruzna
spojeni, bude
> asi nutno to nejakym zpusobem predelat. Stoji CD
> o pomoc/nazory/konzultace pri techto zmenach?

Myslim, ze CD neuvazuje o predelani IDOSu.
IDOS se chova, jak ma. O tom bylo podano svedectvi
panem Kasprzakem.
Vyhledat dve ruzna spojeni lze ve dvou _ruznych_ oknech
prohlizece -- tedy ve dvou ruznych tak, aby bylo evidentni,
ze jsou to ruzni klienti -- viz jine me odpovedi.

Nicmene samozrejme si vazim vsech pripominek,
nektere byly a nektere budou zapracovany.
Obavam se vsak, ze Cooies nebudou opustena.

Dekuji

Vladislav Cerny