Session - Re: Proc IDOS pouziva Cookies

Vladislav Cerny black at datis.cdrail.cz
Mon Jul 27 14:38:50 CEST 1998

Pavel Satrapa <PAVEL.SATRAPA at vslib.cz> píše v èlánku
<199807270652.IAA27974 at ns.felk.cvut.cz>…
> Alespon doufam, ze jsem to pochopil dobre. Nejsem znalec
MS IIS a
> nechystam se jim byt.

Ano, je to tak.

> Implementovat stavove informace pomoci URL nebo hidden
polozky ma smysl,
> protoze susenky nema kazdy a navic zde bylo presvedcive
dokazano, ze pri
> nekolika paralelnich oknech jednoho klienta nefunguji
spravne (zmeny v
> jednom okne ovlivnuji chovani v okne vedlejsim).

Kdyby to nebyla okna, ktera patri jednomu uzivateli
a tudiz jedne Session, chovalo by se to jinak.
To souvisi s tim, jak se serveru jevi okno browseru.
Otevreni noveho okna je tentyz browser, tentyz klient
a tataz Session, nova instance browseru je jiny
browser, jiny klient, jina Session.

Bylo tedy presvedcive ukazano, ze vse se chova
korektne a okna funguji spravne.

A prosim to, jak se chape dalsi okno browseru, nemam
na svedomi ja. Tak je to implemetovano a je to tak
spravne.

S pozdravem

Vladislav Cerny