Session - Re: Proc IDOS pouziva Cookies

Zdenìk Mazanec bluehawk at cesnet.cz
Tue Jul 28 01:06:38 CEST 1998

>BTW vadi mi i vyhledavace pouzivajici POST, protoze vysledky nemohu dat do
>bookmarku, nemohu jednoduse poslat URL e-mailem...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ tusim je delka URL nejak shora omezena. Pokud byste
vsechno rval pres GET, asi by neslo ptat se na slozitejsi veci. Na takove
Altaviste si klidne dovedu predstavit dotaz obrahujici _skutecne_ hodne
znaku. Docela by me zajimalo, jak by se s tim vyrovnala pri GET. (Pravda,
nevim, zda pouziva GET nebo POST nebo kombinaci, jde-li to, ale to je jedno.
Na principielnim omezeni delky URL a tim omezeni mnozstvi dat prenesenych
GETem to nic nemeni)

DD,
 netusil jsem, co vsechno zpusobim zminkou o tom, co se chystam napsat.
Sleduju tenhle a souvisejici thready dost pozorne a porad mi neni jasne, oc
tu vlastne jde:
1) vadi vam technologie cookies principialne nebo jen nekde. Vadi vam kvuli
tomu, ze je potencionalne zneuzitelna ke sledovani uzivatele?
->vsechno je potencionalne zneuzitelne
2) IDOS - je asi nesporne, ze IDOS by se dal napsat tak, ze by cookies
nepouzival. Kdyby to tak bylo, tak by autor nemel koprivku (na jeho miste
bych ji mel, cimz nechci rict, ze ji ma i on) a nebyl by tak masivne
kritizovan, na druhou stranu by to potkalo nekoho jineho. Trebas me ;-)))

Pojdme se bavit o tom, zda cookies jsou k necemu nebo nejsou, zda se daji
nejak "bezezbytku" nahradit jinou technologii a nechme nestastny IDOS zit.
Je to dobra sluzba, aspon podle me.

P.S. Az budu velky, urcite koupim temer vsechny ISP a budu vas monitorovat
vsechny. Routery mi na vas vsechno vyzvani :-))))) I na ty, co si moudre
zakazi cookies. (Ne, nemyslim to vazne, koupi je nekdo jiny. Jen by me
zajimalo, co se bude dit pak. Jen tak mimochodem, v Nemecku se chystaj na
cenzuru internetu, pry dokonce budete muset pred vstupen do site zadat cislo
obcanky. Sice jsem presvedcen, ze to dopadne stejne jako Communication
Decency Act v americe, ale buhvi na jak dlouho.)
Zdenek Mazanec

P.P.S. Uz lezu pod kamen...