ergonomie

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Mon Jul 27 22:54:40 CEST 1998

>Zde se jiz dostavame ponekud jinam a uznavam, ze v tomto pripade
>z hlediska bezneho uzivatele lze mit k uvedenemu chovani vyhrady.
>Ty lze u pocitacu mit i k jinym, z hlediska principu jasnym, ale
>z hlediska uzivatele nepochopitelnym projevum chovani
>systemu/programu/apod.

Nevim, jestli chtel autor rict, ze system, ktery se nekousne,
je z hlediska "nebezneho uzivatele" vlastne v poradku a muze
si delat celkem co se mu zlibi, protoze je to v pocitacove branzi
caste a obvykle. Ach jo.

Chtel jsem se zeptat, jestli mate nekdo zkusenosti s testovanim
ergonomie programu, jestli je k tomu nejaka literatura nebo zdroje
na Internetu? Jestli se to da delat i na zakladni urovni nejak
"vedecky" nebo je potreba vystacit se selskym rozumem.

Dekuji

Martin Postulka