IDOS a veci souvisejici

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu Jul 30 12:05:24 CEST 1998

On Thu, 30 Jul 1998, Vladislav Cerny wrote:

> Martin.Postulka at cerge.cuni.cz pí¹e v èlánku
> <199807291754.TAA13996 at ns.felk.cvut.cz>.

> respektovat,
>
> Vy jste beznadejny pripad.
> Kdyz se mi snad podari vysvetlit, ze to neni
> arogance, Vy vyrukujete s vysmechem!
> Respektuji, ale nedokazu predvidat, co vse je kdo
> schopen povazovat za ohrozeni soukromi.
> Opravdu mi nikdy nenapadlo, ze by se nekdo mohl
> obavat polozit serveru dotaz na vlak. spojeni s vedomim,
> ze si server muze tyto dotazy evidovat. Opakuji, ze
> v tomto svetle se mi jevi jako mnohem vetsi ohrozeni
> [...]

Pane Cerny, sundejte si klapky s oci a prestante uvazovat
jen v mezich sveho IDOSu.
Dokazu si napriklad predstavit, ze nekteri lide maji vypnute
ruzne rozsirujici funkce svych browseru z principu, a ne kvuli
nejakemu IDOSu.  Nejste totiz mozna jediny www server na svete,
na ktery se obraceji.

A pokud jde o Vasi argumentaci s kancelari.  :-)
V kancelari kamera budto je, a nebo neni.
Rozhodne se ale nemuze stat, ze se za nejakou dobu objevi
"bezpecnostni dira" (v te kancelari :-) ), jejimz prostrednictvim
lze zpetne zjistit nektere informace o zakaznicich, kteri se
tam kdysi na neco ptali.  Objeveni bezpecnostni diry v prohlizecich
a ilegalni stahovani cizich cookies (napriklad) nemuzete vyloucit nikdy.

Zdravi
       Bohumil Chalupa