sw na webove noviny

Pavel Hampl pavel at corpus.cz
Thu Jul 30 15:50:14 CEST 1998

>  Milos Prudek <prudek at SOL.CZ>

> Potreboval bych nejaky soft, ktery by umoznoval zadavat pres webove
> rozhranni clanky do www novin. Vim ze na necem takovem delal xChaos, ale
> dokonceni je v nedohlednu... dokazu si predstavit ze to napisu napr. v
> Perlu... clanky by byly skladane do SQL databazi, WWW generovane pres
> Perl nebo PHP... ale nezbyva mi cas to napsat... vite prosim nekdo o
> free nebo komercnim reseni....? Ale ne neco za statisice korun...

Lze pouzit produkt SQW firmy Corpus. Je to nastroj pro tvorbu
dynamickych HTML stranek. Vice na http://www.corpus.cz/HTML/sqw.html
Demo verzi lze ziskat zdarma.

                      * ing. Pavel Hampl                            *
                      * Corpus s.r.o., ulice Sluzeb 108 52 Praha 10 *
                      * tel. +420-2-701719, +420-2-701748           *
                      * fax  +420-2-704814                          *
                      * E-mail Pavel.Hampl at corpus.cz                *
                      * WWW http://www.corpus.cz                    *