IDOS a veci souvisejici

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu Jul 30 18:18:41 CEST 1998

On Thu, 30 Jul 1998, Vladislav Cerny wrote:

> Ale o tom (nebezpeci spehovani pres
> Cookies na IDOSu) byla take debata, uz nepamatujete?
> A na to jsem replikoval s prehnanou obavou
> o soukromi.

A to si maji ti lide, co je maji vypnute, je (bez obav) kvuli
IDOSu zapinat?
Rikal jste, ze vase cookies nejsou nebezpecne, ze obavy
o soukromi jsou tudiz prehnane, a ze tudiz si nemaji uzivatele
cookies vypinat. Ale neni jen Vas server, nejsou jen Vase
cookies.  Plati muj prvni odstavec.

> No ale Vy zapominate, ze ty Cookies jsou jen
> v pameti. Takze kdyz se nekdy (?) potencialni
> objevi bezpecnostni dira, umoznujici stahnout
> cizi Cookies, tak uz tam (v te pameti) asi davno
> nebudou, nemyslite?

Nezapominam.
Tak jeste jednou: Nejsou jen ty Vase susenky na svete.
Treba je uzivatele vypinaji kvuli jinym, ktere nejsou
jen v pameti. V kontextu prvniho odstavce me odpovedi
ma ten druhy dobry smysl.
Ten prvni je ovsem pochopitelne dulezitejsi,
protoze je principialni.
Ten druhy byl spise podruzny, pro dokresleni.

> Vazeni pritomni, bylo mi potesenim s Vami
> probrat dane tema. Timto se jiz nadale
> debaty nebudu ucastnit, neb nastupuji dovolenou.

No tak si to prectete po dovolene, no.  Nebo jeste
pred ni, i kdyz uz na to treba neodpovite.  :-)

Zdravi
        Bohumil Chalupa