Transparent proxy na TEN34

Honza Pazdziora adelton at fi.muni.cz
Tue Jun 2 20:31:39 CEST 1998

aha at pinknet.cz (Adam AHA Hauner) writes:

> *** Pokud to dobre chapu, chces rici, ze pracovni skupina _experimentalne
> poskozovala_ v ostrem provozu TEN34 provozovatele WWW serveru tim, ze v
> jistych okamzicich nefungovala tak, jak by se sluselo a patrilo, tj.
> vracela neaktualni a tudiz spatne dokumenty?

Hmmm. Volite hodne ostra slova. Rekl bych, ze az neadekvatne ostra
slova.

Pokud je mi znamo, je TEN-34 CZ experimantalni sit jako takova. Pokud
by se nekdo problemy s cachi na tom linku mohl citit poskozen, tak
jsou to uzivatele teto experimantalni site, a to bychom si pak meli
vyrikavat my s resiteli toho projektu. Rozhodne mi neni jasne, na
jakem zaklade si mohou provozovatele serveru cinit nejake naroky. To
vazne chcete zalovat jakehokoli sitare na svete proto, ze se jeho
zakaznik nemuze dostat na Vas server?

Mch, ja jsem za uvedene obdobi zadne problemy nepozoroval, a to mam
tech cache na ceste povicero.