Transparent proxy na TEN34

Honza Pazdziora adelton at fi.muni.cz
Wed Jun 3 11:32:37 CEST 1998

mj at k332.feld.cvut.cz (Martin Mares) writes:

>    Na druhou stranu, povazuji za neprijatelne, aby jakakoliv sit (a dvojnasob
> to plati pri sit akademickou) znemoznovala pouzivat jakekoliv sitove sluzby
> z toho duvodu, ze se to tak `vic hodilo'. Kdyz by si kazdy vykladal sitove

No ja nevim, jakakoli sit dnes u nas mi znemoznuje sledovani 200 Mbs
videa ;-) Prijde mi, ze jakakoli sit ma pravo stanovit omezeni, pokud
tato neporusuji zakony, dobre mravy a tak.

> standardy podobnym zpusobem (`port 80 je doporuceny pro HTTP, takze tam nemuze
> byt nic jineho'), sly by veci zvolna od desiti k peti.

Problem je ten, ze pokud ty site maji rozumne fungovat, tak ucastnici
te komunikace musi akceptovat doporuceni. Nejsou to prikazy, ale
fakticky se chovaji stejne.