Transparent proxy na TEN34

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Wed Jun 3 11:35:53 CEST 1998

Zdravim,

On Tue, 2 Jun 1998, Martin Mares wrote:

>    Ale vyrocni zprava hovori o cachingu jako takovem, nikoliv o cachingu
> transparentnim...
>
>    Na druhou stranu, povazuji za neprijatelne, aby jakakoliv sit (a dvojnasob
> to plati pri sit akademickou) znemoznovala pouzivat jakekoliv sitove sluzby
> z toho duvodu, ze se to tak `vic hodilo'. Kdyz by si kazdy vykladal sitove
> standardy podobnym zpusobem (`port 80 je doporuceny pro HTTP, takze tam nemuze
> byt nic jineho'), sly by veci zvolna od desiti k peti.

Pro vsechny, kterym se TC na TEN-34 z nejakeho duvodu zajida. Prestante se
ohanet, ze to na teto siti nema co delat (tedy ti, kteri jsou na TEN-34
pripojeni). Ja to naprosto marne. Doporucuji
si v prvnim kroku precist smlouvu mezi Cesnetem (resitelm TEN-34) a Vasi
skolou. Dal jsem si tu praci a po poslednich debatach o peeringu a dalsich
vecech si ji sehnal a precetl. Je to moc zajimave cteni. Jednim z bodu je
k cemu je tato sit urcena. Ma to celkem 4 body a prvni bod je testovani
"vseho mozneho" a az posledni bod je "k beznemu pouziti". Body jsou serazeny
dle priorit!! Co dodat? Jen to, ze uvidime, co se stane na konci roku,
az skonci grant MS (i kdyz uz se jedna o dalsim).

						Jirka